Pink Transparent Star

Monday 18 April 2011

konsert =.=

16/4-aku pegi konsert GSS kat Orange Dragonfly Club.
aku pegi dgn Aunty Fieza, Aunty Dieya, and Wana.. :))
excited ohh, first msuk je kiteorg dpt shampu and conditioner free. wah!
konsert tu mmg gempak ! SUPERB !
first perfomance ialah O.N.E, mmg gempak lah. best gler tgk dowg pnye perfomance, terutama Mimifly, dia mmg cantek ! ohh, jealous nye tgk dia .. teringin plak nk jdk dia.
(angan-2 je)

NOH mmg comel:)) perfomance dia pon hebat jgak. Happening bhai =.=

YUNA mmg cantek, sweet je. best kott perfomance dia tapi tak byk sorakan lah, aish! kenapa kowg tak sorak untuk dia? ni yg nak marah ni. hee :)) 

akhir sekali, yg tercomel dan mempunyai sorakan yg paling tergempak walaupun si dia baru je pegang 'MIC, ramai yg sorak.. huu ..
 si dia tu ialah AZWAN KOMBOS or ADAM(nama dalam watak gadis semasa sunsilk)
dia yg baju purple ni, COMEL tak?? alaa, tak nmpak muke plak.
ni rupe dia, comel kan? terpikat aku. HAHA~ 
aritu aku puas carik details dia dlm google, susah betul nk jmpe.
aish!

balek dari konsert, Wana belanje kiteorg makan. THANKS WANA :))
sebelum tido, aku tgk cite ADAM'S FAMILY. dah lame tak tgk cite ni, best !
aku suka ayat WEDNESDAY(watak dalam cite tu)
"kalau saya sukakn seseorg, saya akan menakutkan org tu sampai mati"
HAHA~ muke nmpak baek tapi kejam. vampire family lah katakan.

sekian, itu saje daripada AKU.
**************************************************

No comments:

Post a Comment