Pink Transparent Star

Wednesday 13 April 2011

TUDUNG :))

tahun ni ramai kawan aku tukar ke imej bertudung.
comel plak aku tgk dowg, AYU AND SWEET JE :D
teringin plak nk bertudung tapi.......
>baju aku kebanyakkannya tak sesuai utk imej bertudung
>rumah aku mmg byk tudung but sumenya tak menepati cita rasa. HAHA!
aku suka tudung yg tengah trend ni, PEWH!
sejak aku tgk ramai org pakai tudung mcm ni, aku pun jdk minat.
SMART bhai ! teringin doh nk pakai mcm dowg .
actually, ramai yg mggalakkan aku pakai tudung.
dowg kata aku nampak ayu bile bertudung.
HAHA! bangga seh ..
even ramai yg ckp cmto,tp aku tak jgak bertudung.
aku just jwb kat dowg "BELUM TIME :))"
tapi skrg, hati aku dah terbuka utk bertudung plak.
secara slow-2, aku akan try utk bertudung .
*mcm mane rupa aku pakai tudung eyk? sesuai ke? :))
aku target bile time aku ada duet nanti, aku nk beli tudung and baju yg sesuai utk bertudung.
*yeah girl! 



conclusion: Berubah untuk kebaikan =D

2 comments:

  1. oit.. bertudung kerana Allah ke kerana trend?

    ReplyDelete
  2. kerana sudah time, mybe kerana allah jgak.
    tapi slow-2 lah .

    ReplyDelete