Pink Transparent Star

Friday 15 April 2011

UNTITLED =))

ape yg aku nk story ni? hmm .
alah, dah lupe plak. adush! time-2 ni lah lupe.
takpela. eyh! kenapa otak aku ni cepat sgt lupe?
maklumlah GB tak byk, kan bgus kalau aku boleh sumbat otak aku ni dgn memory 30GB ke?(eyh, ada ke memory 30GB? suke hati aku lah, ape kau tahu.) msti aku boleh sumbat segala galenya dan at the same time, aku pun boleh jdk pndai. HAHA~
aish! aku sudah merepek. mane boleh sumbat memory dalam otak. ISH! =))
okay-2. aku nk jadik pandai lah, tapi aku ni lambat pick-up and loading.
susah betol nk paham, kena revise byk-2 kali baru paham.  ESH!
terutama sekali math, pewh! mmg lgsg tak paham. formula ni lah formula tu lah.
heyy! aku nk PMR tahun ni, adush! lagi satu problem. dahlah malas belajar, lmbat pick-up plak tu. ape mau jadik! alamak, terkantoi sudaa yg aku ni malas belajar. yelah-2 aku tahu korg rajin. hee :))
btw, bile aku nk rajin ni? cm mane aku nk jadik pndai kalau aku asyik lupe je ni?
haiiii,, wana-2.. ape mau jadik?
okaylah.aku saje je merepek coz lupe lah nk story ape. hee =))
*********************************************
btw, kepada pelajar yg bakal menduduki peperiksaan PMR pada tahun 2011 ni, ingat-2 lah nk belajar ye, byk-2 lah berdoa and reviselah soalan-2 tahun lepas and bab-2 form1 and form2 okay.
hee :)) *mcm lah korg taktahu sume tu. okay-2, jgn marah. aku nasihat je .
             GOOD LUCK FOR ALL =))

No comments:

Post a Comment